Strona 1 z 6

Strzelanka 01-04-2007

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 6:35 am
przez SARCO
Głosujcie i uzasadniajcie.

Ja za Czarkowem poniewasz pozostało mało czasu do wykorzystania w tym miejscu, a pozatym przygotowywuje rozbudowany scenariusz i muszę się przyglądnąć stanowiskom rakiet.Proponował bym umieszczenie strzelanki wtym miejscu a nie kampowanie po budynkach.

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 8:54 am
przez polewka
czarkow pod warunkiem ze bedzie jakis konkretny scenariusz, bo na strzelanke jebanke nie pojade!

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 9:21 am
przez Danutka
Oooo, Polewce się porobiło po Milsimie.
Ja z chęcią bym pojechała, bo dawno nie byłam w Czarkowie, ale niestety szkoła :evil:

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 12:57 pm
przez Rother
Ja mam trening wiec nie przyjde :/.

Ale przydalo by mi sie oddac ladownice bo juz mnie meczy jej bezprawne posiadanie :P.

Moze ktos ja ode mnie wziasc i oddac gosciom z brzeszcza?

Pewnie beda na strzelance o ile wypadnie na czarkow.

Ja moge podrzucic ladownice na stacje przy stacji PKP.

Ktos moglby sie poswiecic?

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 1:18 pm
przez Daraq
Mnie nie będzie ;/ ...tylko żebyścia Prima Aprilis nie zrobili i w konia wszystkich nie zrobili :D

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 2:31 pm
przez Tommy
polewka napisał(a):czarkow pod warunkiem ze bedzie jakis konkretny scenariusz, bo na strzelanke jebanke nie pojade!



hmm, na milsimie mówiłeś "teraz już wiem co lubię, strzelanki-jebanki"

????????

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 2:32 pm
przez polewka
Tommy napisał(a):
polewka napisał(a):czarkow pod warunkiem ze bedzie jakis konkretny scenariusz, bo na strzelanke jebanke nie pojade!



hmm, na milsimie mówiłeś "teraz już wiem co lubię, strzelanki-jebanki"

????????



eee bo czasem mozna ale nie wkoło. Poaztym zmieniam hi-capa na low

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 2:51 pm
przez KaSioL
glosuje za czarkowem, bo dawno tam nie bylam i chcialabym tam pojechac ! :)

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 4:05 pm
przez Majo
Ja wolalbym Sarni. Nie bedzie mnie ale wtedy podskoczylbym z uczelni i odebralem swoje rzeczy.


Pozdro.

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 4:29 pm
przez SARCO
polewka napisał(a):
Tommy napisał(a):
polewka napisał(a):czarkow pod warunkiem ze bedzie jakis konkretny scenariusz, bo na strzelanke jebanke nie pojade!



hmm, na milsimie mówiłeś "teraz już wiem co lubię, strzelanki-jebanki"

????????



eee bo czasem mozna ale nie wkoło. Poaztym zmieniam hi-capa na low


To może się tobie spodoba scenariusz który piszę.

ZASADY OGÓLNE


W rozgrywce biorą udział 3 grupy: 1) Czeczńscy rebelianci
2) Rosyjska „ALFA” + dwóch naukowców +saper.
3) Brytyjski „S.A.S” + saper
(ALFA+S.A.S nie mogą przekraczać o 15% stanu osobowego Czeczenów.)

Naukowcy- są to osoby które nie mogą posiadać broni , ani jej używać po przejęciu od innych uczestników. Tylko i wyłącznie naukowcy są uprawnieni i posiadają niezbędną wiedze do prawidłowej obsługi i naprawy, oraz montażu i demontażu głowicy na rakiecie.
Czas odrodzenia naukowca to 20 minut w punkcie odrodzenia drużyny, do której aktualnie jest przydzielony, lub której jest jeńcem. Naukowiec po wzięciu do niewoli nie ucieka i wykonuje wszystkie rozkazy.

Saper-to specjalista, który jako jedyny w drużynie może z niszczyć centrum sterowania wyrzutnią, i uszkodzić rakietę ładunkami które posiada (petarda + świeca dymna) .
Czas odrodzenia sapera 20 minut.

Medyk-to osoba, która jako jedyna może udzielać pierwszej pomocy rannym po przez zawiązywanie opatrunku na lewej ręce rannego. Medyk może posiadać jednorazowo przy sobie 4 opatrunki, i 20 opatrunków na punkcie odrodzenia(niezależnie od tego ilu jest medyków w drużynie), może też przejmować opatrunki od innych medyków z swojej drużyny lub od medyków wziętych do niewoli. Medyk nie może sam siebie leczyć. Czas odrodzenia to 10 minut. Medyk może brać do niewoli rannych wroga po uprzednim wyleczeniu. Czas leczenia to 2 minuty. Ilość medyków jest ograniczona do 1medyka na 11 osób w drużynie.

Ranny – to osoba, która została trafiona. Ranny nie może się przemieszczać może wzywać medyka tylko przez 3 minuty a po tym czasie umiera. Drugie trafienie rannego w czasie 20sekund po pierwszym oznacza zgon rannego. Wyleczony ranny nie może biegać tylko chodzić, to samo dotyczy rannego wziętego do niewoli przez wrogiego medyka. Ranny, który został opatrzony a następnie wrócił do walki i został trafiony umiera na miejscu, a następnie udaje się na punkt odrodzenia gdzie zostawia opatrunek. Dopuszcza się dobijanie rannych celem zapobiegnięcia przejęciu ich przez wroga.

Jeniec- to osoba, która została wzięta do niewoli lub została wyleczona przez wrogiego medyka. Jeniec jest zobowiązany do całkowitego podporządkowania się wartownikowi, który go pilnuje albo odprowadza na swój punkt odrodzenia. Jeniec ni może uciekać może zostać odbity przez członków własnej drużyny lub drużyny trzeciej, której zostaje jeńcem. Po
15 minutach przebywania na punkcie wroga jeniec jest zobowiązany zdradzić wszystkie posiadane informacje, włącznie z lokalizacją punktu odrodzenia swojej drużyny. Niekonieczne jest krępowanie jeńca, lub odbieranie mu broni-gdyż i tak nie wolno mu uciekać ani używać broni. Po 30 minutach od doprowadzenia jeńca na punkt zostaje on zwolniony jako trup. Jeniec po dotarciu jako trup do swojego punktu odrodzenia zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i nie ujawniania miejsca pobytu wroga.

Trup- to osoba, która została trafiona drugi raz jako ranna lub medyk nie udzielił jej na czas pomocy. Trupy nie biegają ni rozmawiają noszą broń na plecach i oznakowują się czerwoną chustą na głowie. Pozostają przez 1 minutę na miejscu zgonu, a następnie wracają na punkt odrodzenia gdzie przebywają nie krócej niż 5 minut chyba że pełnią funkcje opisaną wyżej.
Amunicja- każdy gracz zobowiązany do posiadania przy sobie ograniczonej ilości amunicji w zależności od posiadanej broni: a) szturmowa-300 kulek
b) karabin wsparcia (RKM)-1500 kulek
c) karabin wyborowy 150 kulek
d) pistolet maszynowy 250 kulek
e) broń boczna 60 kulek.
f) granatniki-ilość odpowiadająca dwóm strzałom
Dozwolone jest zaopatrywanie się w amunicje od członków drużyny lub trupów, którzy po trafieniu oczekują 1 minutę na możliwość odejścia na punkt odrodzenia, pod warunkiem zachowania kompatybilności amunicji takiej jak w prawdziwej broni (to znaczy, że jak ktoś posiada M4 to nie może brać kulek od kogoś kto ma AK, i jak ktoś ma AK to nie może brać amunicji od posiadacza pistoletu maszynowego.).Dopuszcza się wysłanie jednego członka drużyny na punkt odrodzenia w celu przyniesienia zaopatrzenia dla kilku osób. Zabrania się trupą schodzącym z pola walki przekazywania próśb o zaopatrzenie na punkcie odrodzenia, jak i samego zaopatrywania po odrodzeniu, wyjątkiem jest, jeśli prośba o zaopatrzenie została przekazana drogą radiową.

Pirotechnika:

Ale to nie na nadchodzącą niedziele tylko na czas przyszły.

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 4:33 pm
przez polewka
hehe czyzbys czytal scenariusz i zasady milsima z barda?

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 5:16 pm
przez SARCO
polewka napisał(a):hehe czyzbys czytal scenariusz i zasady milsima z barda?


Nieczytałem żadnych zasad to że są podobne do innych to czysty przypadek.

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 5:25 pm
przez Chandler
Na pewno będzie masa chętnych do bycia bezbronnym naukowcem ;] Ja bym tam dał im broń krótka.
Poza tym jeśli wprowadzasz ograniczenia ammo, to najlepiej jakieś realistyczne skoro już mają być...czyli karabin szturmowy - 180 pocisków, snajperski z 80 etc...
Poza tym całkiem fajnie się prezentuje.

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 7:23 pm
przez SARCO
Chandler napisał(a):Poza tym jeśli wprowadzasz ograniczenia ammo, to najlepiej jakieś realistyczne skoro już mają być...czyli karabin szturmowy - 180 pocisków, snajperski z 80 etc...
Poza tym całkiem fajnie się prezentuje.


Tak masz racje , ale kto będzie liczył kulki skoro większość ma hicapy- a 300 to akurat pełny hicap.

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 7:32 pm
przez Chandler
To jest ból, że większość ma hi-capy ;) No ale ok, Twój scenariusz, Twoje zasady.